White_fairy21 20+1 haftalık hamileyim ve dün çok net hissediyodum bugün çok az hissettim sizce normal mi
Dmlclk White_fairy21 canım benimde 19+2 bazen içimde balık yüzüyor gibi oluyor bazen çok hafif inşAllah normaldir🤲🏻❤️
hilalsercek White_fairy21 Bence çok normal canım bende 20. Haftada yeni yeni hissetmeye başladım ve balık içimde sanki atıyor gibi 20. Haftada belki 1 kere hissetmişimdir 21. Haftada şimdi hemen hemen hergün hissetmeye başladım
White_fairy21 hilalsercek ya maşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah tesekur ederim yorumunuz için ❤️