1melek1annecik Şu an aynı ağrıyı yaşıyorum 20 +3 haftalığım dün akşamdan beri nefes zor aldırıyor. Sağ kaburga ve sağ kasığım ağrıyor beni korkutan sağ kasık niye ağrıyor 😓
eymenaras 1melek1annecik idrarını yaparken yanma oluyorsa muhtemelen idrar yolu enfeksiyonudur ama rahmin büyümesinden kaynaklıdır korkma ☺️
Ygmrkya Kızlar ben bi aydan fazladır yaşıyorum o ağrıyı şuan 32 haftaligim bobreklerime baktrmadım bazı arkaşlar böbrek büyümesinden bahsediyo korktum açıkçası
eymenaras Ygmrkya böbrek büyümesiyle alakası yok kaburga ağrısının ben yaşadım onu biliyorum belin çok fazla ağrır onda
yesillimonn eymenaras Göğüs hastaliklarina gitsek ne yapicaklar onu da merak ediyorum röntgen çekilmesi gerekirse de hamileyiz diye çekmezler heralde ilk defa gidicem korkuyorum bisey cikar diye 😥
eymenaras yesillimonn bende anlayamadım canım inan ki o kadar kafam karıştı ki korkmadım desem yalan olur yani
Liyam Bende aynı sorunu yaşıyorum sol tarafım bazen ağrıdan beni kıvrandırıyo😞 geriye doğru yaslanınca yada uzanınca geçiyo anca
Cemreemine eymenaras inşaAllah tez vakitte gecer cunku elimi sokup kaburgami duzeltesim geliyo o yuzden anliyorum cok gecmis olsun 😊
1melek1annecik eymenaras gece boyu dua ettim sana ☺️ idrar yolu enfeksiyonu olabileceği o ağrıyla aklıma gelmemişti hiç kıpırdamadan yatıyordum suyu bol içtim çok şükür iyileştim Allah razı olsun senden 😘
Tubahmet Benim de 1 haftadır sağ kaburgam ağrıyor oturamıyorm sırt üstü yatınca rahatlıyorum 21+6 yım ama doktora gtmedm bunun için normal dediler azaldı sanki
Zehirlizakkum87 Bende de 6 aydan sonra başladı bebek sol tarafta ben ondan olduğunu düşünüyorum büyüdükçe ağrı da çoğalıyor seni rahat ettirecek bişey bulman lazım benim evdeki bi koltuğum var onun haricinde heryer de ağrıyor kaburgam koltuğuma oturup yaslaninca kemiklerim rahat ediyo sana da iyi gelecek bişey bulman lazım