ssyd Kızlar ilk gebeliğim çalışan bir anne olarak 6 aydan sonra işe başlamayı düşünüyorum. Bebeğimi 1-1,5 yaş emzirmek isterim fakat bunun için süt sağımı yapmam gerekli hangi marka önerirsiniz elektrikli mi yoksa manuel pompalı makine yeterli olur mu
Aynenkanka ssyd manuel yeterli olmaz bir süre sonra pompalamaktan ellerin ağrıyor. Ben mamajoo da lansinoh da kullandım tavsiyem lansinoh. Bir de mochi almanı öneririm bebişi emzirirken diğer memeden de sağım yaparsın çok pratik
DnzTnr ssyd abooo manuel zulümden başka bişey değil yengem almıştı sagana kadar elleri kopuyordu çok uğraştığı için sütü kaçıyordu bide yetmesmis gibi tam bosaltamadigi için mastit oldu paraya kiyamadi sonrada çekmediği kalmadı biz elektrikli alınca da iş işten geçmişti sütü kaçmıştı bile. O yüzden ucuz bile olsa elektrikli olsun. Arkadaşım kiwi almjs çok memnundu
Aynenkanka ssyd elektrikli de değil manuel de değil aslında, bir kere vakumlayıp memeye takıyorsunuz o kendi kendine sağım yapıyor çok pratik. Evi toplarken falan bile takıyorum ben memeye yapışması çok iyi ben çok memnun kaldım🙏