bende aynı zamanlarda oldum. bol bol su içmek en önemlisi. tek kullanımlık ilaç veriyor doktor. çamaşırını ıslak bırakmaman gerek. pamuklu iç çamaşırı giymelisin. evdekilerden ayrı makinede yıkamalısın. klozet var ise başkası oturduktan sonra temizlemeden oturma. sistem savunmasını kapatıyor bu dönemde ve minicik bir mikrop bile etki ediyor hemen