ElmasSs Merhaba; enox 4000 iğne kullanan var mı acaba? Doktor bugün yazdı yarın alıcam ilaç biraz pahalı dedi rapor çıkarttı bu şekilde raporla alan var mı varsa fiyat olarak ne ödediniz merak ediyorum..
Eih92 ElmasSs canım o kadar pahalıya gelmiyor raporla korkma ben üç kutuya üç de aspirine 90 tl verdim üniversite hastanesine gidiyorum 90 tlnin içinde muayene parası çıktı ama sen alırken sor hani ne kadara geliyor tek kutu
minigin_annesi ElmasSs canim hic bir para odenmiyor bedavaya geliyor ben 6paket aldim kullandim simdi yine alicam rapor olursa bedavadir
ElmasSs minigin_annesi öyleyse çok iyiymiş intden normal fiyatı kutu 146tl diyordu 3 kutu yazdı doktor gözüm korktu sonuçta sürekli kullanılacak baya pahalı gelmişti gözüme ama simdi sevindim
minigin_annesi ElmasSs bir kutua aten 10tane oluyor zaten ilk bende parali aldim ondan sonra rapor yazdi doktor oyle aldim 😑
kayramom Sezeryan sonrası kan sulandirici olarak verdi dr enox..bende aşırı.kas agrisi yapıyor resmen ağlıyorum yan etkisi diyor kullanma mi söylüyor sizlerde oluyormu
FatosS_29 Bende kullanıyorum rapor varsa ücret alınmıyor bence ilaç biraz yakıyor şuanda 7. Kutudayım kollarım morarmaya başladı keşke başka bir çözümü olsa ama yapacak birşey yok maalesef bebişler için katlanıcaz