Hanımlar 34+3 günlük hamileyim.Son bir haftadır sol kilot çizgisinin olduğu yerdeki kemigimde ağrı oluyordu hareket ettikçe. Ama dünden sonra ağrı siddetlendi . Küçük adimlarla yruyebiliyorum ve topallar gibi sol ayağımın üstüne basmadan yurursem ağrısı azalıyor. Aynı durumu yaşayan var mı ne tavsiye edersiniz.Herkes doğuma hazırlık yapıyor vücut kemikler genişliyor diyor ama bu kadar ağrı olunca tereddüt ettim.