Feyzaclk Starbuckstan berry hibiscus aldım. Bitki olduğu için googledan baktım ve kesinlikle tüketilmemesi gerekir yazıyor. Yarısını da içtim ya. Bitki çayı yerine geçer mi bu:/
Deletedmom_52 Feyzaclk benimde en sevdiğim yaz içeceği o bende bitkisinden dolayı içememiştim ama o kadardan bir şey olmaz bence endişelenme 🌸
Eceecim Feyzaclk oğlum zamanında doğdu ama ben herhangi bir yan etkisini görmedim. Tabi herkes için geçerli olmayabilir