balbadem1 Bugün sonomed de çekildim fakat doktorlar yorumlamadı kadın dığum görmesi gerekiyor dediler anlayan var mı acaba https://www.hizliresim.com/ea6n0dw https://www.hizliresim.com/q6oqzyj https://www.hizliresim.com/1bkq9gg
Aysel_krdg balbadem1 canım anladığım kadarıyla gayet güzel rahim şekli ve tüplerin de sıvı geçişi var açık yani
Nr_avc3 balbadem1 rahmin de tüplerin de gayet iyi canım bende çekilmiştim ama benim rahmimde sıkıntı çıktı kalp şeklinde çıktı seninki maşallah çok iyi
balbadem1 Çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için inan hiç anlamadığım bir konu ama endişe ettim sizin nasıl oldu hala devam ediyor mu süreciniz
Nr_avc3 balbadem1 önemli değil canım doktorum ameliyat önermedi bu şekilde doğum yapan bir sürü anne var dedi sadece erken doğum riskin olur dedi şuan da 14 haftalık hamileyim zaten Rabbim sağlıcakla kucağımızı doldursun ❤️🌷