Ahusna Merhaba kızlar ben 32. Haftadayım demir hapı kullanıyorum ama ferritinim 8 total demir bağlama kapasitesi 429 çıktı. Anemi demek oluyormuş. Böyle bişey yaşayan oldu mu? Demir hapımı mı değiştirmeliyim? Veya ne yiyip ne içsem düzelir
GokceMom_ Ahusna merhaba benımde degerlerım dusuktu doktorum dahılıyeye yonlendırmişti gıttım ıgne yazmıstı 2 tup serum olarak onu aldım kullandım eşimde sakatat aldı dalak onu yedim kan degerlerım yukseldi onu ıhmal etme cnm doktoruna danış o ılacı degıstırırse gerek gorurse dahılıyeye yonlendırır
Pamuk Ahusna Benim ferritin değerim 6 ilac kullandım. Fakat önemli olan HGB degeri doktor 12nin üzerindeyse şuan icin demirin önemi yok dedi.
Ahusna GokceMom_ çok teşekkürler doktorum şimdilik günde bir kere aldığım demir hapını sabah akşam al dedi