26+1′deyim, dün yoğun stresli bir gün geçirdim. Akşam tansiyonum yükseldi, etrafı parlak parlak görmeye başladım. 10 dk sonra falan geçti ama dün akşamdan bu yana bebeğimin hareketleri azaldı. Normalde tekmelerini hissederdim, bugün hiç tekme hissedemedim. Az az kıpırdıyor gibi ama emin de olamıyorum. Eşime kalsa evham yapıyorum ama içim içimi yiyor. Başka bir şikayetim falan yok. Sırf bu sebepten acile gidilir mi? Gitmem gerekir mi?