Kubra00111 esmerella37 hormon testi ki verdin canım kaçıncı gün verdin bende adet olunca vereceğim sağ kasigimda ağrı var batma gibi vajina tarafında sağ taraf
Pamuk esmerella37 Ostrojen hormonu canim.30 ile 400 arasında olur doğurgan yaşlarda.Yani yükselmesi çok iyi.
Sibelsibos Pamuk bunu burda gördüğüm çok iyi benim 238 çıkmıştı dün anlamadığım için yorumlayamadim ya çok sevindim şuan 😊
Pamuk Sibelsibos Ben bu hormonla tanıştığımda bu ne böyle çok yüksek demiştim kafama takmistim😅 Doktor sen güzel bisey için neden üzülüyorsun demişti😅
Pamuk Sibelsibos Heleki yumurtlama günleri 200ün üstünde beklenir.Yumurtanin kaliteli olduğunu iyi bir yumurtlama olduğunu öğrenmek için.
Sibelsibos Pamuk dün aynılarını banada yaptılar testin anlamadığım için öyle bilinçsiz bakıyorum neyi anliycaksam diğer randevu 20 gün sonra o yüzden soramadım da bu umut oldu benim yaşıma göre 😊🙏
Pamuk Deletedmom_50 Asil çok düşük olması erken menopoz teşhisine yol açar 30un üstünde olması gerek.Benim 581 cikmisti o ay hamile kaldım doktorum super demişti.
Sibelsibos Pamuk çok tşkler valla bu bana umut oldu ovolosyon hep tam iki kırmızı olmuyordu umutsuzlanmistim açıkçası tşkler 🙏
Sibelsibos Pamuk benim 2 ci evliliğim 1 buçuk sene oldu 42 yaşındayım. Yıllar sonra işte eşim için çocuk serüvenine başladık hayırlısı bakalım