Busra-1601 Ben yoz kullandım geçmedi ,fitil kullandım geçmedi,antibiyotik hap kullandım yine geçmedi ,şimdi 4 günlük tek seferde 2 iğne antibiyotik vuruluyorum iğneler çok acıtıyor mahvoldum resmen acıdan nasıl geçer bende bilmiyorum geçmiş olsun .Ama iç çamaşırsız gezebildiniz evde hava alınca en azından belki rahatlatır