Evett kızlar ben bi ara hiç dogmicagini düşündüğümüz oğlumla doğum hikayemi sizinle paylaşmak istedim 😂 9 Mayıs salı günü 40+6 da randevum vardı kontrol de bebeğin plesentasinn yaşlanmış beslenmedigini ve kilosunun 3.400 olduğunu söyledi doktorum kendisinin asla gelmeye niyeti olmayınca doktorum alttan muayene edip uyarı verelim rahme dedi asla korkmayın kendinizi doktorunuza teslim edin muayene de 2 cm açılmam olduğunu ama sancı Nişan su gelmesi olmadığı için planlı yatış yapmaya karar verdi doktorum 10 Mayıs salı günü suni sancı alacaktım ama oğlum kendi gelmeyi tercih etti akşam 9 da nişan geldi annemi aradık bize geldi sancı sıklaşınca gidelim diye ama sancımlarin düzensiz olunca gitmek istemedim uyuduk hepimiz sabah kahvaltısı ederken sancılarım başladı 15 dk da bir tatlı bi ağrı öğlen 12 ye kadar evde oyalandim hareket etme adına işleri yaptım ve sonra 7 dk da bi olmaya başladı ağrılar gidelim artık dedik ama dayanılmicak değil yani acilden giriş yaptık tekrar açıklık muayenesi yapıldı hala 2 cm sancılarım Cok güzel doktorum geldi yanıma saat 3 gibi ben nst de takiliyim açıklığa bi bakalım suni takalım dedi açılma 5 cm olmuş herkes şok doktorum suni sanciya gerek yok sancıların çok güzel müdahale etmeyelim dedi bu arada ben sinek ısırığı gibi hissediyorum sancilarimi doktorum yatmak yok hadi egzersiz yapalım dedi yarım saat çömelme kalkma çömelirken daire çizme penguen yürüyüşü ve vajinama ve belime sıcak Su tuttuk derken çömelmeden sonra ayağa kalkmamla suyum geldi hemen yatmami istediler tekrar Nst takıldı açıklık 6.5 cm ve sancılarım artık can yakiyodu 10 saniyede bire düştü ağrılarım tekrar kalktım ayakta karşıladım sancilarimi safiye ebeyi asla unutmicam hepsi çok anlayışlı ılımlı ve sakinleştirici konuşuyorlardı ben sürekli sezeryan olmak istiyorum diyodum sabırla yaklaştı bana hep Allah razı olsun ondan açıklık 7 cm oldu lagman yapıldı 15 dk tempolu yürümemi istediler ne dedilerse aynısını yaptım çünkü doğum bi ekip işi tekrar yatağa yattım açılma 8 cm ıkınma hissi gelirse ıkın dedi safiye ebe yatamıyorum ayağa kalkayim dedim nst yi çözdük ama ağrıdan kalkamadım ve kalkmama izin vermediler sol tarafıma yan donmemle ıkınma hissi geldi ebeler bacaklarımı yana açtı ve 4-5 ikinmada saat 20.30 da oğlum dünyaya geldi 3.910 ultrason yanılttı gram bebek iri olduğu için 8 tane içten 8 tane dıştan dikişim var yinede çok şükür bebeğim sağlıklı yanımda biz kavuştuk toplamda 6 saat sürdü doğum sürecim 2. Doğumumdu sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim hepiniz sağ Salim kavuşun bebislerinize