denizozulkerr kalp atısı 150 lerde atıyor yani 150 yi baz almıs aralarda 180 lere de çıkmış bebişin kalbi gayet güzel atıyor. sancı da çıkmamış alttaki 50 yi geçerse sancı diyorlar. Nst boyunca 3-4 tane 50 yi geçerse dogum sancısı sayıyorlar. 1-2 tane olursa yalancı sancı diyorlar 😂❤️