Merhaba kızlar henüz 9 haftalık hamileyim rahmim kalp şeklinde yani normal rahimden dar öyle olnca erken doğum riskide yüksek oluyor,ve rahim ağzı ölçümü 33 mm çıktı,doktorum şuan için normal bu haftada kesin sonuç vermez 12.haftada tekrar bakacaz dedi.Bu şekilde kalırsa iyiymiş ama kisalirsa sıkıntı dedi.Suan sabah akşam progestan kullanıyorum ve inşallah 12.haftaya gelirsem önlem için serklaj yapılacak doktorum riske atmak istemedi.Serklaj olup sağlıklı doğum yapanlar varmı nelere dikkat ettiniz şimdiden teşekürler.Bu arada benim daha önce iki düşüğüm var 6 7 haftalık malesef kan pıhtılaşmasi cikti bu üçüncü hamilelik,kan sulandrici kullanıyorum aynı zamanda dediğim gbi rahimde kalp şeklinde yani hertürlü riskli gebelik.Herseyden çok korkuyorum inşallah bu sağlıkla doğar.Bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.