Kardelenim53 Merhaba, bugün bat günüm belirtilerim olunca dün erken gebelik yaptım negatif çıktı. Olsa çıkar mıydı sonradan pozitife dönme şansı var mı yoksa mide bulantısı kalp çarpıntım var bi de
Sevdanindogasi Kardelenim53 merhaba ilk gebeliğimde regl im bir gün geçince test yapmıştım çizgi görmemiştim. Regilim 15 gün geçince adet söktürücü kürler araştırıyordum bir arkadaşımın ısrarı üzerine tekrar test yaptım ve pozitif çıkmıştı. Bir hafta sonra gelmezse tekrarla bence
Sev_sevda Canım bendede aynısı oldu bat günü erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ertesi gün zaten regl oldum😓
Mcg21 Gebelik varsa bat gününde kesin çıkar ben öyle öğrenmiştim canım Allah isteyen herkese versin inşallah