Snurbasar Nokay34 Ben Nehir hanıma gidiyordum doğuma çok az kaldı ben çok memnunum 3 arkadaşım orada doğum yaptı üçüde çok memnun kaldılar. Tabi ben daha dogurmadım deneyimlerden birşey diyemem.