kızlar ben bu ay kimyasal gebelik geçirdim 4 ünde bitti bir kaç gün önce 3 defa test yaptım 1. silik 2. daha belirsiz 3. birazdaha belirgindi dünde normal testle erken gebelik yaptım negatif çıktı tekrar kimyasal gebelikmi geçiriyorum son adet tarihine göre hamileysem 10 günlük cocuk