İkili test yerine anne kanindan bakılan nipt testi yaptırdım. Doktorum önerdi daha ileri bir yöntem dedi. Doktoruma güvendiğim için gözüm kapalı yaptırdım.
Şu algiyida yanlış buluyorum. Test yaptirmam Allah ne verdiyse doguracagim algısı. Evet tercih kesinlikle bireyin doğurmak en doğal hakkı ama bebeğin bir rahatsizligi varsa bilmek doğacağı zamana kadar hastalık hakkında kendini geliştirmek ve duruma ayak uydurmak açısından testler kesinlikle yaptırılmalı diye düşünüyorum.