Halime4721 Kizlar 8+5 im şuan kaçıncı haftada saçımı boyaya bilirim siz kaçıncı haftada yaptınız bir sorun oldu mu bilgi verir misiniz lütfen dip boyası da oluck yanlız
Tugce_gokalp Halime4721 Ben 3 ayı doldurdktan sonra düşünüyorum 9 haftalk oldk bizde genelde ilk 3 ay zararlı die bliyrl bebeğin gelişimi ilk 3 ayda tamamlandğı için
Alinn Benim doktorumda 24 haftadan sonra demişti ben 28. Haftada boyadım. Prozinc markalo Bitkisel bir boyayla şuan 31. Haftamdayım doğumdan önce tekrar boyayacağım🙈
Halime4721 Golge98 benim bildiğim kadarıyla bitkisel olanlara izin veriliyor ama tekrardan bir doktora danışmak lazım