Mrvphlvn düşük riskim Van ne yazık ki çok fazla hareket edemiyorum , şu içiyorum aslında çok abartı yediğim iki haftalık süreç oldu ekmekten kaynaklı , şuan kısmaya çalışıyorum öğlenleri salata ile geçiştirmeye çalışıyorum yanlış mı yapıyorum bilmiyorum