Poncikbirannis Anneler merhaba. 14+4üz şu anda ve 1 haftadır inanılmaz mide ağrım var. Bir şeyler yeyince geciyor ama yarım saat sonra geri basliyor. Açlık da çok hissedemiyorum. Sürekli yemek mi yiyeceğim böyle. Sizlerin başına gelmiş miydi mide ağrısı?