Aysemert12 Günü kan testi verdim negatif bugün de gecikmenin 7. Günü idrar testi yaptım onda da negatif. Deliricemm az kaldı 😂 göğüslerimde Hassasiyet ve yanma tarzı birşey var şeffaf beyaz kokusuz akıntım da oldukça fazla eğer geçen ay tatile gitmiştik orda havuza girmiştim enfeksiyon kapmış olabilir miyim gecikmenin sebebi bu olabilir mi ? Ama tuhaf olan enfeksiyon belirtimde yokkk ay ayyy
Aysemert12 Smyye0303 kaçıncı günde pozitif olur geç döllenme de bugün testte de negatif görünce umudum bitti gibi birşey
-zzzeyneppp- gecikme yaşamadan gebelik kanda çıkar normalde sen adet gecikmesi yaşıyorsun bence, bu aylarda mevsimsel geçişten dolayı yaşamış olabilirsin biraz daha beklemelisin bence