Tubaasirinn Merhaba 1,5 aylık hamileyim çevremde bir çok kişi folik asit kullanma otizim gibi Bir çok rahatsızlığa sebep oluyor çocukta diyorlar bende kullanmaya devam ediyorum siz ne düşünüyorsunuz gerçekten aşırı rahatsızım bu konuda
Nurr_22_22 Tubaasirinn doktorlar gerekli gormeseydi kullanalım diye tavsiye etmezlerdi heralde 3 ay kullandım şükür kızımda bişey olmadı
svgiakgn Tubaasirinn canım bana doktor 3.aya kadar kullanmam gerektiğini söyledi 3 buçuk aya gelince bıraktım şimdi ikili tarama testi de yaptırdım hiç bir sorun çıkmadı 🙏
Zeynepozcan Tubaasirinn çevrendekiler tıp okumuş, doktor değiller ise niye umursama gereği duyuyorsun ki ? Hangi biri folik asitten dolayı çocuğunu otizmli doğurmuş da sana bunu söylüyorlar? Doktorundan başkasına kulak asma
minikoannesi123 Tubaasirinn bu konularda doktorunuzu dinlemenizi öneririm. Çünkü etrafta birileri her zaman bir şey der.
Busrayilmaz18 Tubaasirinn folik asit zararlı değil sadece formu özellkle sağlık ocağındaki folbiol mg biraz yüksek, o yuzden genel olarka bir korku var. Eğer maddi olarak zorlmayacaksa aktif formda folat alabilirsnz. Folat dogal olan folik asit sentetik olan b9 vitaminidri.
mrsozturk Tubaasirinn bunu duymuştum bayağı da araştırdım hatta geçen sene gittiğim bir doktor da kullanmamamı önerdi. Fakat ben hamilelikten önce 3 ay boyunca kullandım. Folat oranımda kan testimde yüksek çıkınca ve Hamile olduğumu öğrenince bıraktım. Çünkü kan değerlerimdeki folat oranı hamilelikte yeterli olduğunu gösteriyordu
Mumm91 Tubaasirinn bütün doktorlar hamilelik öncesi bile başlanması gerektiğini söylüyor önceden vücudunda bulunsun diye hepsine inanmıyorsun da bir tane bilmeden konuşan uzmanlığı olmayan insana inanıyorsun bnce itibar etmeyin bu tarz konuşanlara
alisko Tubaasirinn neden zararlı olsun ki? doktorlar öneriyor, yapılmış bir sürü bilimsel çalışma var nöral tüp defektine karşı koruma sağladığıyla ilgili. çevrenizdekiler doktor değilse kulak asmamanızı öneririm. aldığımız folik asit çok yüksek değil zaten 400 mikrogram