Kumsalllll Kızlar yeni haber aldım sevdiğim biri var bir kızını 7 aylıkken kaybbeti karnında tekrar 1 senee sonra hamile kaldi dos gebelik denildi çok üzgün sizden ricam bununla ilgili bir çözüm birde dua edelim bugün kandil lütfen herksin başına gelebilecek bir şey çok üzücü 😢
Kumral60 Kumsalllll Allah yardimcisi olsun ben 9 haftalikken dusuk yasadim hala acisi icimde kimbilir ne kadar uzulmustur. Umarim kisa zamanda saglikli bir gebeligi olur ve kucagi bos kalmaz.
Sinem11 Kumsalllll bir arkadasim 6 aylik ölü dogum yapti rahim gevsekligi vardi sonradan anladilar. 1 sene sonra yine hamile kaldi rahimini diktiler simdi 3 aylik oglu var cok sükür. Darisi arkadasinin basina insallah hayirlisiyla
Kumral60 Kumsalllll evet canim 1 ay ara verdim aonra kaldim 26 haftaligim suan bundada cok zorluk cektim ama cok sukur iyiyiz suan darisi arkadasina.
Mavisssss O kişi benım anlatılmaz acı gene tedavi gordum 1 sene hamıle kaldm kanda cıktı ama kese yok bugn dktrum dıs gebelık olblır dedı dualarınıza ıhtıyacım lutfen dua edın bana :' -(
Mavisssss Sinem11 kanda 3315 cıktı kanda cuma gunu kanamam oldu 2700 lere dustu dktor dusuk ddı bugun gene 3215 cıktı dıs gebelık olablır ddı doktr :'(
Sinem11 Mavisssss Allah buyuk hic belli olmaz insallah senin ve bebegin icin en hayirlisi en guzeli olsun🙇♀️