Selamun aleyküm kızlaaar. Bende doğurdum çok şükür. İlk gebeliğim Sezeryan olduğu için planlı olarak doğumum 38+5 de gerçekleşti. Aslında bakarsanız ben kendisi gelsin diye çok uğraştım çünkü tekrar Sezeryan olmak istemiyorum ama bu bıdıkta yerini çok sevdi gelmek istemedi mecbur Sezeryan oldum. İlk doğumu özel hastanede yaptırmıştım ikinciyi devlet hastanesine gittim. Öncelikle 3 gün yatış yaptılar bana ilk gün hiçbirşey yapmadılar ama ona rağmen beni hastaneden dışarı hiç bırakmadılar. Aşırı baskıcıydı kendimi nazi kampında hissettim maalesef beni aşırı bunalttılar bu konuda. İkinci gün saat 9:30 da ameliyata aşındım ve oğlum dünyaya geldi çok şükür o an anlatılmaz gerçekten çok duygusal bir an ilk ameliyatımda çok zorlanmıştım fakat ikincide ameliyat hane ekibim aşırı şefkatli yaklaştı ve beni rahatlatmak için benimle güzel sohbetler ettiler. Yani ameliyat hane sürecim özele göre devlette daha iyi geçti. Fakat ameliyattan sonra 3 gün çocuğu kontrol için kimse gelmedi. 3 cü gğn gelip sarılık var dediler kilosu 200 gr düştü ama çok kilo verdi dediler derken beni aşırı tedirgin ettiler ama çok şükür hastaneden çıktık ogün. Ameliyattan sonraki sürecim ikinci doğumda beter geçti çünkü anesteziyi atamamışım başım öyle ağrıyordu ki patlatmak istedim. Çok kötü bir 3 gün geçirdim eve geldikten sonrada ama ilk kızımda ne baş ağrısı ne bel ağrısı çekmiştim çünkü bana sürekli hemşireler zorla kahve ve bitter yedirmişti. Hiç ağrım sancım olmamıştı. 2 Cide bana 8 saat hiçbirşey yedirmediler sürekli ağrı kesici vurdukları için hastanede kaldığım sürede çok iyiydim ama maalesef eve gelince çok kötü oldum. O yüzden ağrınız olmasa bile sürekli kahve tüketmeye bakın derim. Sizin için hikayeden çok karşılaştırma tarzında yazmak istedim özelle doğum arasında kalanlar için. Ama şöylede birşey varki bütün o ağrılar sancılar elbet geçiyor ve size kalan dünyanın en güzel hissi oluyor evladınızı emzirince o cennet kokusunu çekince herşey geçiyor geride kalıyor. Hepinize çok güzel doğumlar dilerim evlat isteyenlerede RABBİM tez zamanda nasip etsin 🥰