Serennityyy aynıyız canım ya. 🥴Ne zaman geçicek bu süreç. Sanki taş gibi oluyur bide bakiyosun yomuşacık bebekte hareket ediyor her yerde amma sol tarafdan alta doğru bi anlık bi ağrı giriyor geçiyor sonra bi hafta olucak doktora gitdim hiç iyidi bebek her şey yolundaydı.her dakka başıda gitmek istemiyorum önemüzdeki aya gidicem inşallah sağlıq olsun. Sende nasıl oluyur tam olarak?