Fatos20 sen o çoğu insana bakma hiç bir tehlikesi yok kulaktan dolma söylentilere inanmayın. Karatay attı ortaya böyle bişey bilen de bilmeyen de yorum yapıyor. Lütfen araştır. Hamilelikte şeker çok ama çok riskli.. bende gebelik şekeri çıktı ailemde şeker öyküsü yok zaten alakası da yok genelde sorulduğu için artr parantez olarak sormadan yazayım. Bebeğim doğduktan sonra reflekslerinde problem vardı yani şöyle söyliyim ellerini kollarını kontrol edemiyordu sürekli titriyordu. Neonatoloğun sorduğu ilk şey gebelik şekerin var mıydı oldu, 2 gün yoğun bakımda kontrol altında tutuldu bir takım tahliller testler yapıldı ki şekere maruz kaldığı için mi nörolojik bir problem mi geçici bir durum mu vitamin eksikliği mi vs vs diye. Yani uzun lafın kısası şeker yüklemesini lütfen haftan geçmediyse yaptır ha geçtiyse de ölçüm cihazı al kontrol et inan bana yaptırmamak çok tehlikeli ölümle bile sonuçlanabiliyor. Hafife almayın.