NewMom__ Kızlar 9+4 deyim şu an öksürünce öğürünce falan kasığıma bir sancı giriyor kiii fena😂 sizde de oluyor mu bu durum
Bal_1604 NewMom__ siz birde ilerleyen zamanlardaki ağrıları görün 😂😂 şaka tabiki evet bazen bende hala oluyor kasık ta ağrı oksurunce 27.haftanin sonundayim