Asyos34 canım ben ilk haftalarda oldum 8. Hafta filan mecburen antibiyotik kullandım ve ishal de olmuştum çok fenaydim ama aile hekimim sen en iyisi kadın doğuma danış dedi kolay kolay ilaç vermek istemiyorlar ama bol bu iç limonlu su iyi geliyor çamaşırını günlük değiştir ve yabancı tuvaletlere girme mümkünse