Kızlar az önce idrara cıktım evi süpüreyim dedim hemen arkasından ıslaklık hissettim az bişey akıntıyla su gelmıs bu nedir ya kalan idrar falannmı bebegın suyumu pijamama bile geçmiş biraz iç çamasırımm ince olduğu için mesanede yoğun baskı var zaten tam boşaltamamıs olabilirmiyim aksini düşünmek istemiyorum :( basına gelen varsa lütfen moral versın bebek hareket ediyo suan