Kızlar merhaba. 5+2 de kesemizi gördük çok şükür. Kese boyutu 6.3 mm yazıyor. Doktora sormayı unuttum o da herhangi bir açıklama yapmadı ama şimdi aklıma takıldı. Boyut haftasına göre iyi mi? Bilgisi olan yazabilir mi kontrolüm 10 gün sonra ama biraz strese soktu sormamış olmak