Edsn inşallah valla doktorlar benim kızımda da değer yüksekti kese boştu dediler düşer ya da dış gebelik olabilir sonraki hafta gittim kalp atışını duydum 🙄 bunda da böyle başladı ama kese yok diyince endişe ettim hayırlısı . Değerime göre 5 haftalık gözüküyor adet günüme göre bu hafta 7 🤔