guzelanne01_ Dilaratby evet normal canım 9 haftaya kadar devam ediyor bebek yerleşiyor Çok fazla ağrı olur ve lekesel durum yaşarsanda mutlaka doktora git
Aylanursu Dilaratby Evet canım normal bebeğin yerleşirken yaşıyorsun bunu rahim büyüyor o yüzdende ağrıyor benimde öyleydi şuan 15 haftaligim yeni yeni geçiyor gibi ama yine ara ara yasiyorum
Aslan10 Dilaratby 3 gün öndeyim canım bende de var doktorum normal sorun yok dedi kalp atışını duydum keyfi yerindeymiş