Aysegulgnc Canım yanlış yönlendirmek istemem ama ilk haftalarda gaz daha çok oluyor artık 3 üncü ayın bitip 4 e döndugun içinde gazın hafiflemiş tır o sertlik o yüzden olmuştur korkma yani normal şeyler benim bazen sert bazen yumuşak gazdan yani doktorunuda danış yine