Gam Merhaba, bebek alışverişi konusunda kafam çok karışık sanki alacağım kıyafetler yetmeyecekmiş gibi hissediyorum. Bebek yeni doğduğu ilk 1-2 ay için kaç adet tulum, zıbın, alt üst takım almam gerekiyor tecrübeli annelerin yardımını bekliyorum 🙏🙏🙏
Cnsu11 Gam ben ilk aylar için çok bişey almadım genel olarak 6 aylık 9 aylık aldım ilk aylar çok çabuk büyüyorlar diye ama tecrübeli annelerin tavsiyesini alabiliriz
Allahkahretmesin1 Gam ben de ne alacağımı pek bilemediğim için her şeyden çok fazla almışım neden baksan 2 çuvala yakın kıyafet çıkar evden pişmanım şu an onları nasıl yıkayıp yerleştireceğiz diye 😂
-MinikveAnnesi- Gam 0-3 ve 3-6 ay 7 8 tane tulum ya da takım 7 8 atlet yeter yani değiştirip yıkayıp kurutup tekrar giydirecek kadar. Küçük çok alma yani 6 9 vs daha iyi oluyor bazı kıyafetler çekiyor bazılarınin kalıpları küçük oluyor
Minis122 Gam cok asiri tercih etmeyin kiyafet ben 3 takim 5li yeni dogan bi 10 lu 3 tanede tulum aldım. Baskada bisi almadim.bebege dogunca alicam. Buyuk kucuk ne alincaksa
Gam Allahkahretmesin1 bende genelde 3-6 ve 0-3 aldım sanki yeni doğunca hiçbir şey giydiremicekmişim gibi hissediyorum 😂