Nazzbekiroglu Dün kan verdim sonuçları bugün çıktı değer 17 diyor Adetim de 12 gün gecikti 17 gebelik demek mi sizce kızlar ilk defa böyle çıkıyor çünkü
Aysel_krdg Nazzbekiroglu evet canım hamilesin anne oluyorsun inşallah yarın tekrar ver inş sağlıkla yükselir umudumuzu hiç kaybetmiyoruz 🌸
Marsmelow Nazzbekiroglu büyük ihtimalle geç döllenme. Bende adet günümde test verdim 0.2. 4 gün geçti bulantılarım devam ediyor. Sizin gibi olsa keşke.
SuEmbal 5 ve üstü gebelik olarak değerlendirilir hayırlı olsun çok yeniymiş daha siz dinlenin folik asit kullanın 3-4 gün sonra tekrar kan verin sağlık ocağında
Nazzbekiroglu SuEmbal evet yarın yine giderim birdaha baktırırım yükselmezse peki düşük mü oluyor yine aynı kalırsa
Nazzbekiroglu naneliseker_ ay hadi inşAllah 3 yılın sonunda ilk defa kan değerlerim yükseldi Allahım hayırlısı ise olsun inşAllah
fidans naneliseker_ ovulasyondan sonra yanı çatlamadan kaç gün sonra teste ogrenırım? Bılıyomusunuz acaba bugün çatlamam olmuşda
Mmgndz Hayırlı olsun:) 2 gün sonra tekrar kan verin şuanki değerin 2 katı olması gerekiyor. İnşallah güzel haberler alırsınız😌
Marsmelow YuvarlanamayanPaanda 2 gün daha gecikirse tekrarlıcam canım. Umarım bir sonuç alırız uzun zamandır bekliyoruz. Allah isteyen herkese versin inşallah 🙏🏻
Mmgndz Nazzbekiroglu güzel artmış bende bu değerlerle öğrendim😊 sağlıkla kucağınıza almak da nasip olsun inşallah
fidans Kirmizibasliklikizzzzz çok teşekkur ederim normal kaset teste sılıkde olsa cıkıyomu yanı ben yabancı varabdaş oldugum için kan testıne her seferınde 810 tl ödemek mecburıyetındeyım 🤷🏻♀️
Kirmizibasliklikizzzzz fidans silikte olsa çıkar bazen yanıltıcı da olabilir ama kaset testte pozitif çıkarsa regliniz geçince kan testi verebilirsiniz