Canım benim öyleydi ilk silikti sonra negatif cıktı hatta çok hayal kırıklığı yaşamıştım ama hamile gibi hissediyordum..kan verdim beta 20 düşük değer olduğu için testte gozukmeyebiliyor en iyisi kan ver 1 kez stres yasa😊 gözüm kör olcakti testlerde çizgi ararken