Lina36 Buğün 22 haftaya girenleri görelim kizlar nasil gidiyor hamileliğiniz şikayetleriniz varmi birbirimize önerilerde bulunalim 🫶
Yagmurgvn Biz 23 olduk güzel gidiyor bazen sadece karnımın alt kısmında ağırlık ve ara ara ağrı hissediyorum sağ sola dönerken zorlanmalar başladı 😂 kızım oldukça güzel hareket ediyor bizde durumlar böyle güzel anneler
262223-- Bizde 23+1 olduk Maşallah oğlum hareketli dürttügumde uyaniksa tepki veriyor hemen içimde oynadığını hissediyorum ağrılarım bazen oluyor bacaklarım sabahları ağrıyor 💙🦁
Lina36 Tosbik17 maalesef siz neden özel degilse benim ilk bebegim 21 haftada dogdu ikinci oglumda 5 aylik yine dogdugu icin
Tosbik17 Lina36 22+0 465 gr dedi doktorumuz :) benim kanamam oldu uzunluk 27 mm düşmüş 1 cm de açıklık vardı serklaj yapalım dedi kaybım olmadı ilk gebeliğim şükür 🙏🏼🤲🏻
Kmrn7 22+0 da 475 gr dı detaylıya girmiştim, şu an 22+4 olduk 23 te tekrar gidecem detaylı için bizimki kendini göstermedi pek
Burakipek 22haftalık olcam BNde 12den sonra bıraz kasık agrısı sureklı ıdralım gelıo halsızlık oluo çok fazla varmı sızdede arkadaşlar dınlenemıyırumda 3yasında oglum var😃
Zehross03 Tosbik17 kızlar sanki böyle idrar torbanıza yada vajinanıza vuruyomuş gibi oluyor mu sizdede baskı anlık geliyo zıplıyorum resmen normalmiki :(
Tosbik17 Zehross03 Evet ara da oluyor 🥲 belirti aradığımızda çok belirti ama ben dinlememeye çalısıyorum
mylifeAslan 22 haftalığız kusma bulantım hiç bi şekilde olmadı başından beri, ama bel ağrım hala var fazla hareketi sevmiyor utangaç zaten hep totosunu gösteriyor iki kere yüzünü gördük sadece oğlumun 🥰🙏🏻