K-97  Merhaba kızlar ovulasyon testim en son yaptığım biraz koyulaşıyor gibi geldi sizce ne zaman çatlar
myangelson K-97 yarın birden pik de olabilir ya da 2-3 gün sonra da pik olabilir test yapmaya devam et şuan kesin birşey diyemeyiz
K-97 myangelson Adet düzensizliğimdr var geçtiğimiz ay 33 gün gecikti doktorlar bi sorun yok diyor hormon testlerim de normal çıkıyor
ferhpnar K-97 bende bu ay ondan aldım kullandım. Bakalım geç yumurtlama gördüm sonuç ne olacak bilmiyorum beklemedeyim
myangelson K-97 o zaman yumurtlama da geç oluyor bu da aynı şekilde olabilir hormonlar normal çıkıyor ama vajinal ultrason bakıldı mi hiç pcos falan dediler mi
ferhpnar K-97 aldım internetten gelirse inşaallah gecikmeye uğradı gelince bi denicem yapıcam. Ama olur sada geç döllenme olabilir çünkü yumurtlama adete 8 gün kala oldu
K-97 ferhpnar Haziranın 3 ü yada 4 ü test yapman daha mantıklı yumurtlamadan 15 gün sonra sağlıklı sonuç verir diyorlar