Zeynep23 Kızlar bir haftadır sağ el parmağımda daha çok olmak üzere uyuşukluk var böyle birşey yaşayan var mı acaba
Caglaa Zeynep23 bu proğramın günlük bebek ve bizde olan değişiklikleri verdiği yazıda okumuştum yaklaşık 4-5 gün önce. Yani 14. haftada. Sağ baş veya diğer parmaklarınızda uyuşma veya parmağınızı zayıf güçsüz hissedebilirsiniz diyordu. Normal sanırım öyle olman.
deletedmom41 Zeynep23 evet yaşamıştımm Caglaa dediği gibi yaşadıktan da 10 gün sonra uygulamada karşıma çıkmıştı.. hamilelikte olan ilginç şeylerden biri daha..
Zeynep23 Caglaa deletedmom41 hadi ya korkuyorum valla ama ben 33 haftalığım dr gidecem ama birşey yapamayacak bu halimle
Caglaa Zeynep23 düzelir inşallah ya kötü birşey olduğunu hiç sanmıyorum. İçini rahatlatmak için yinede bi doktoruna sor bakalım.
Zeynep23 deletedmom11 umarım gebeliktendir benim gibi olan varsa sıkıntı Yok birşeyi biraz tutunca mesela kalem tutunca oluyo yemek yaparken uyuşuyor sende de öyle mi
deletedmom11 Zeynep23 bnmde bacakLarm sürekli karıncaLanır otursamda kalksamda yatsamda normal durduğu yerde oLur öyle ama aşırı olursa doktora sor bişi eksikliğinden de oLabilir
NesrinGnerYlmaz Benim de sol elim parmaklarım uyuşuyor bazen elimi yumruk bile yapamıyorum. Sinir sıkışması olduğu için olabilirmiş. Bende doktora sorucam bakalım belki bir ilaç Önerir
Zeynep23 NesrinGnerYlmaz acaba tlf çok kullanıyoruz dokunmatikler yapıyo olabilir mi temizlik falan yapmıyorum ki sinir sıkışsın anlamadım bilgi alırsak dr dam haberleşelim