Mucizeviannesi 40+5 hafif ağrılarım var yürüyorum egzersiz yapıyorum kendim başlatmak istiyorum doğumu suni sancı almak istemiyorum cuma kontrol var tekrar gelmezse suni sancı verilecek hurmada yiyorum başka ne yapabilirim tavsiyeleriniz nedir