Dün akşam çılgınlar gibi tekmeleyen bebek bugün çok haraketsiz. Özellikle takip ediyorum ama tekmeler çok hafif . Bu haftalarda bunu yaşayan var mı doktora gitmek gerekir mi bilemedim. Dediğim gibi haraket yok değil var ama cok hafif yani normalde yaptığı gibi güclü degil