demetmetin46 sonunda kendim gibi birini bulabildim 😊 Oncelkle gecmis olsun canm gonlunu ferah tut yalniz degilsin 😊 Ben 19 haftalk hamileyim ve 4 hafta once rahim agzimda 2bucuk cm bir polip gordu doktor o da tesaduf eseri kokulu akintim var deyince asagidan bakalim dedi ve gordu. Bastan hemen alim bunu dedi cok korktum apar topar annem geldi memleketten operasyon olacaktim cunku cok moralimiz bozuktu ama cok sukur gerek kalmadi. Cunku beni perinatolga gonderdi o daha detayli bakinca kanama yaomiyorsa bunu almak daha sakincali kalsin dedi. Suan arada sirada kanama yapiyor ama can skkici degil. Bazen kabiz oldugumda cok hafif pecete kan oluyor ama endise etmiyorum. Ayrica rahim agzi kisaligim da 37 mm doktor surekli olcecegiz dedi. Suan 19. Haftamdayim ve haftaya detayli ultrasonum var. Buraz endise ediyorum onun icin ama istirahat ediyirum progestan kullaniyorum kisalik olmasin diye. Senin nasil durumun peki? Benim doktorumun bir tane daha bir hastasi varmis benim gibi, onun cok kanamalari olmus ama suan 28. Haftasindaymis. Insllah pozitif olarak atlatacagimi dusunuyor ben de 😊 senin durumun ayni benmkisi gibi mi nasil ?