AnaHalime Almamak için ne yapmam lazım , 5,5 aylık hamileyim 8 kilo almışım. öyle kalkıp atıştırma gibi bi huyum da yok. Önüme geleni yiyorum. Şimdiden rahatsız olmaya başladım
Daisy0000 AnaHalime A ben 🤣Dengeli beslenmeme ve spor yapmama rağmen devamlı kilo aldım ,artık saldım 34+6dayım 17 kg aldım. Ama soranlara 17 kg aldığımı söyleyince şok geçiriyorlar,ilginç bir şekilde 7-8kg almışım gibi
Aysee1123 AnaHalime Yürüyüş yapın, hareket edin ve her önünüze geleni yemeyin tabi ☺️ Kilo almaya müsait bir yapınız var ise dahada dikkat etmek lazım en azından elimden geleni yaptım dikkat ettim demek için 😂
ilgihazaal AnaHalime sen ona hizli mi diyorsun 🤣🤣🤣 ben alti aylik 13 kilo aldim ve dedigin gibi normalde ne yiyorsam o sekilee besleniyorum biraz daha dikkat ediyorum besleyici seyler yemeye ama aldim yani. Cok abartili yemeden aldigim icin takmiyorum acikcasi bence gider dogumdan sonra. Genetigim boyle heralde diyorum. Hizli aldim cunku 🤦🏼♀️
Zehross03 Daisy0000 belli olmuyor dimi canım bendede aynısı var ödemdenmi diye düşünüyorum doğurunca gidecek belkide direk
Neu 27+3′teyim. 2 günde 1.5 kilo alınır mı?? Ödem falan yok yani şişlik falan görünürde yok, kabız da değilim. Şaşırdım kaldım.