Kumsalllll Ya ben 12.+6 haftalık hamileyim yalnız yeşimsi ve kokulu akintim oluyo idrar kültür yaptık 15 gün önce bsiey çıkmadı bu nasıl bir çözüm bulabilirim
Bebisiminannesiii Kumsalllll bende 12+6yim aynı şekilde bende de oyle şuanda. Doktor 2 kullanımlık fitil verdi. Doktora danış ona göre al kullan canm bence
Kumsalllll Bebisiminannesiii cnm bi ben sanki oleyim demistim benim doktorum ilaç önermiyor kendimi anlatamadım bir türlü peki simfi ıyimisin çok kotu cunku
Bebisiminannesiii Kumsalllll valla ilaci cuma kullandım ve pazar kullandım bir gün arayla. Yanı dün akşam kullandım en son. Şimdilik aynı durumum daha etkisini görmedim 😑😑