Elisanne 36+0 da benim da sancım çıktı ama açılma kontrolü yaptıramadım kendimi kastım ve kanama oldu doktor bakamıyorız yapacak birsey yok dedi serum verdiler sancı azaldı nst de din oldu olay şimdi hala az az kanama devam ediyor 🥲inşallah bir hafta daha içerde kalırlar sağlıkla dünyaya gelsin hepsi