Ben suni sanci ile iki dogum yaptim ,Allahim bir daha suni sanciya gerek olmadan dogum yaomak nasip etsin hastaneye erkenden gitmemeye yeminim var, korkutmak istemem kesinlikle ama ilkide cok zordu da ikincisinde öldüm geri geldim, dikiş vs hicbisey degil kesin de bitsin bu öldüm dedim, herkese göre degisir ama herkesin 15 dk da dogurdun dedigi bana 15 yil kadwr zor gelmisti🤣🤣 , bu arada bende kizim 40+3 de dogdu oncesinde sezeryan istemdigim icin okudugum bilgilerden yola cikarak ilişkiyi denedim gercekdende ertesi gun dogum yaptim🙈🙈🙈