Kumsalegehan Merhaba güzel anneler ben 5+3 günlükken keseyi gördük çok şükür bugün de 6+4 günlüğüm bugünde bebiş 3 mm olmuş doktor 1 hafta sonra gel kalp atışlarını dinleyelim dedi bu durumu yaşayan var mı 6+4 günlükken siizn bebişlet kaç mm di