YaseminBatrk Hayırlı dogumlarimiz olsun inşallah. Ben normal doğum istiyorum, ancak çocuğun başı aşağıda olmasına rağmen duruşu biraz yan geldi doktorumuza. Basinin biraz daha aşağı bakması gerekiyormus, hareketleri değişkenlik gösterebilirmis. Bakalım ilerleyen günlerde bizi neler bekliyor 🧿